20 octubre 2010

KREA_GASTEIZEN KULTURA BULTZATUZ

Gasteiz hiri erakargarri, xarmangarri, liluragarri honetan, non iskutatzen da kultura?
Duela gutxi sortatutako KREA EXPRESION CONTEMPORANEA erakundeak beregain hartu du kultura eta sorkuntza sustatzailearen papera eta disziplina anitzen sorrera.


KREAk kulturaren kontzeptu irekiaren alde egiten du, etengabe aldatzen ari den gizarte-ereduarekin modu koherentean. Eta sormena, berrikuntza eta publikoaren parte-hartzea bultzatzen du, ezagutza eraikitzeko eta esperientziak trukatzeko gaitasuna sustatuz.

Arte zentru honetarako proposatutako soluzioa antzinako komentu eta eraikuntza berriaren arteko elkarrizketan aurkitzen da. Eraikin ibilgu batek bihurka konposatzen da antzinako eraikuntzan, bere gainetik altxatzen da klaustroan sartzeko.

Deskribapena
Ikono baten moduan sortu da, irudi formal eta gogor batekin eta aldi berean erraza eta ezaguna, antzinako erakuntzaren kontrapuntutzat lan egiten du. Bieraikinak independienteki irakurtzen dira eta beraien artean kontrastatzen dira konpetentzia formalak sortu barik.
Eraikuntza berriaren erabatekotasun formala manipulazio aldakorra onartzen du, bere identitatea galdu gabe.

Bien arteko loturan, klaustroaren luzernarioekin batera, ingurugiroko terraza bat proiektatzen da zein ibilbidearen parte den eta eguzki panelak dituen zonalde bat duen.

Bisitariak gehitutako eraikinetik egiten du iblbidea non ekintza puntualak kokatzen diren; informazioa, denda, kafetegia, jatetxea. Erabiltzailea antzinako komentuan sartuko da formazio ekintzak bideratzeko: tailerrak, gelak, entsailu gelak, grabaketa estudioak... Gaurko klaustroan, estalita daguena, liburutegia.mediateka aurkitzen dira.
Oso ondo txertatuta dagoen erakina da. Antzinako eraikuntzarekin batera sortzen den elkarrizketa argia da beira eta harriaren arteko konbinazioari esker. Aldi berean modenotasuna eta antzinako estiloak erraz lotzen dira elkar. Oso eraikin garbia da eta antzinako erikuntzarekin sortzen den besarkada asko gustatu zait.

No hay comentarios:

Publicar un comentario